marți, 1 mai 2012

Iubire sfanta

Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om si i-a zis: Unde esti?. El a raspuns: Ti-am auzit glasul in gradină si mi-a fost frica pentru ca eram gol, si m-am ascuns. (Geneza 3: 9,10) Cand traim cunoscand doar binele si raul, insa nu voia Domnului, ne golim de Dumnezeu si ne umplem de noi. Ne golim de iubire si ne umplem de ratiune logica, lumeasca. Adam a fost gol, dar a fost gol in interior. Cand nu iubim curat si sfant suntem si noi goi. Iubirea lui Dumnezeu patrunde mai incolo de maduva spinarii, o simtim in carnea noastra, e atat de vie incat nu ne putem opune ei. Pentru noi, aceasta iubire este ratiunea de a trai si am primit-o de la Invatatorul cel mai mare, de la Domnul nostru Isus Cristos. Cum a luat nastere aceasta cantare: In inchisoare la Gherla , fr. Traian Dorz impreuna cu alti frati de la Oastea Domnului erau imbracati in pantaloni "3 sferturi" si tricouri cu maneca scurta.Pedeapsa pt cei ce cantau in puscarie era ca sa stai 2 ore pe burta pe mozaicul rece,iarna. Stand pe burta fr Traian Dorz , inspirat de Duhul Sfant, a compus cantarea "O creste-mi iubirea!".

Niciun comentariu: